Familien Grøn
Visuelt univers til familiedrevet grøn webshop med et håndplukket udvalg af miljø- og klimavenlige produkter
Tålmodigt og anerkendende har Kamilla givet mig tid til at fordøje idéer og løsningsforslag. Hun har lyttet og bl.a. tilpasset pakkeløsningen, så den i endnu højere grad matchede mit behov. Resultatet er et visuelt univers, som både ligger i fin forlængelse af det jeg allerede havde og som samtidig understøtter det, jeg fremadrettet ønsker for min virksomhed. Ud over det konkrete resultat i form af logo, farvekoder, skrifttyper m.m. har Kamilla givet mig en enorm inspiration ift. at holde fast i det jeg står for, måden jeg gør det på og dem jeg gerne vil være det for.
_ Eva fra Familien Grøn
Eva ønskede sig et professionelt brand, som udstålede: natur, familie og varme.
Nogle af de fokusord jeg arbejde ud fra var: ærlig, jordnær, troværdig, inspirerende og tilgængelig.
Nogle af de fokusord jeg arbejde ud fra var: ærlig, jordnær, troværdig, inspirerende og tilgængelig.
Det kom der et helstøbt visuelt univers ud fra med blandt andet et logo der i dag stemples på Evas takkebrev, som sendes med alle webshop ordre. Farverne, skrifttyper, logo osv. Har Eva selv implementeret på hendes webshop efterfølgende så alt har en rød tråd i dag.
Udover at skabe Familien Grøn’s visuelle identitet, havde vi også sparring omkring den præcise målgruppe Eva kunne fokusere på, hvilket hun efterfølgende har stået fast i – med ro i maven.